Reisverslag dinsdag 24 juni 2014 - Reisverslag uit Lemgo, Duitsland van hans heekeren - WaarBenJij.nu Reisverslag dinsdag 24 juni 2014 - Reisverslag uit Lemgo, Duitsland van hans heekeren - WaarBenJij.nu

Reisverslag dinsdag 24 juni 2014

Door: Hansies

Blijf op de hoogte en volg hans

26 Juni 2014 | Duitsland, Lemgo

Met een kater zonder snelweg richting huis, we besluiten nog een overnachting te doen in Lemgo. We rijden door een prachtig gebied heen, alleen veel regen. Maar dat mag de pret niet drukken.
Onderweg brood en ijs gescoord. In het stadtje Lemgo overnacht op een camping. We dachten nog lekker even te douchen moet je weer extra voor de douch betalen. Zijn lemgo ingelopen in een kroegje biertje gedronken. Blijkt dat je in de ene helft van duitsland wel mag roken in de kroeg en de andere helft niet. Sies koos ervoor bij een pizzeria te gaan eten. Voordat we de goeie hadden gevonden waar we lekker nat geregend. Alleen haar pizza viel wat tegen zat vieze spinazie op. Bij de camper aangekomen nog wat gelezen en de laatste nacht in de camper

• 26 Juni 2014 - 12:49

Hans Hermans:

welkom thuis, morgen een biertje op de BBQ ?