reisverslag vrijdag 20juni 2014 - Reisverslag uit Havdrup, Denemarken van hans heekeren - WaarBenJij.nu reisverslag vrijdag 20juni 2014 - Reisverslag uit Havdrup, Denemarken van hans heekeren - WaarBenJij.nu

reisverslag vrijdag 20juni 2014

Door: HANSIES

Blijf op de hoogte en volg hans

22 Juni 2014 | Denemarken, Havdrup

Onrustige nacht gehad sliepen langs een weg die de gehele nacht werd bereden door vrachtverkeer. Vandaag gaan we naar de hippie wijk van kopenhagen. We moesten lopen ivm lekke band Hans. De christians wijk met zijn eigen regie daar mocht in de kroeg gerookt worden. De politie heeft r weinig te vertellen. In het dorpje werd ook stevig geblowd. Veel kleuren en graffiti. de straat werd ook afgezet door een man met een rode vlag met bollen erin. Er kwam een begrafenis auto voorbij. Voor 18.00 uur moesten we van de stadscamping af zijn dus nog even snel douchen internetten en op weg naar vallensbeck een kort ritje naar de volgende camping plaats. Plaats blijkt niet te bestaan , maar op advies op een parkeerplaats gezet. We waren alletwee moe. Komt er een veiligheids agent aan hier mochten we parkeren maar niet slapen. dus moesten we weer verkassen, eerst gegeten en toen naar het volgende adres 30 km verder. In de middel of now where naar haudrup gereden.
Waar we geslapen hebben voor het huis met allerlei dieren. Maar wel heerlijk rustig.