Reisverslag donderdag 19 juni 2914 - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van hans heekeren - WaarBenJij.nu Reisverslag donderdag 19 juni 2914 - Reisverslag uit Kopenhagen, Denemarken van hans heekeren - WaarBenJij.nu

Reisverslag donderdag 19 juni 2914

Door: Hansies

Blijf op de hoogte en volg hans

20 Juni 2014 | Denemarken, Kopenhagen

Vanuit bjarred, het stormt. Wat een weer gister hemd korte broek en zon en nu windkracht 7/8. Gelukkig was onze slaapplaats uit de wind en voor ons tweeën. Naar Malmö gereden, parkeren was erg duur dus maar effe bij de macdonald geparkeerd. Malmö in gelopen naar de VVV, heel onvriendelijke vrouw. De high ligts van Malmö een torsie gebouw wat we ook van de overnachting plaats hebben gezien en een winkelstraat dus niks interessant voor ons.
Terug naar de kar en naar het scheve gebouw gereden, was van verweg meer interessant dan dichtbij. Er wonen mensen in dus we mogen er niet in. Over de brug gereden het 9 de land Denemarken. Ze wilde ons voor de brug meer laten betalen , maar we zijn onder de 6 meter dus het kon goedkoperOp naar de stadscampimg gelukkig nog een plekje vrij voor 35 euro. Met nog steeds windkracht 7 kopenhage ingetrokken. Weer een ongeval met sies veter tussen de trapper waardoor ze viel. Dus Hans dat wordt weer ziektewet.
Bij het beroemde Tivoli fiets neergezet en een stadswandelingen gemaakt. Een hele mooie stad, deze stad heeft echt alles dus een aanbeveling waard om erheen te gaan voor een lang weekend.
Na een lange wandeling en een lekke band ( gebeurd Hans weer)
Een regen bui terug bij de camper. Zweden is een leuk land maar kan niet tippen aan Noorwegen . Het is wel 3 x goedkoper dan Noorwegen. Zweden hebben wel lekker brood douchen zonder munten is vrij vlak wat op den duur eentonig word.

• 20 Juni 2014 - 17:18

Marjo Miek:

Sies, neem vederloze schoenen als je weer gaat fietsen!