reisverslag zaterdag 15 juni 2014 - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van hans heekeren - WaarBenJij.nu reisverslag zaterdag 15 juni 2014 - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van hans heekeren - WaarBenJij.nu

reisverslag zaterdag 15 juni 2014

Door: Hansies

Blijf op de hoogte en volg hans

15 Juni 2014 | Noorwegen, Oslo

Wakker geworden van zoem zoem, Toen we het licht aan deden bleek er honderden van die kleine vliegjes te zitten. Wij er gelijk uit, hoe komen die binnen alles was goed afgesloten. gelukkig waren het geen stekers op enkele na zij Sies. Wij snel de camper in de zon en alles open gezet koffie gedronken. Op het dak hadden we ook getrippel gehoord van vogels die de vliegjes eten. We waren om 9 uur al onderweg na een goede plek om te eten. Kwamen veel Nederlanders tegen die een reis met caravan of camper aan het maken waren kosten 3000 euro. Alle vliegjes verjaagd en toen op naar Oslo. We hadden de keuze gemaakt niet naar de camping maar naar de camper camping in de jachthaven van Oslo. 's Middags Oslo in gefietst, het is een recht toe recht aan stad met wat overgebleven cultuur een leuke haven. Maar op een terrasje zitten doe je niet, vanwege de prijs, friet zat er niet aan was 6 euro voor een zakje friet. ga ik er niet voor uitgeven. terug naar de camper en lekker in de zon gezeten en gegeten toen begon het te omweren en te regenen. Dus binnen de verslagen typen.

• 16 Juni 2014 - 06:58

Marjo Miek:

Hebben jullie ook al een biertje besteld op het terras ?

Je zou bijna stoppen met drinken !