Reisverslag zaterdag 14 juni 2014 - Reisverslag uit Gulsvik, Noorwegen van hans heekeren - WaarBenJij.nu Reisverslag zaterdag 14 juni 2014 - Reisverslag uit Gulsvik, Noorwegen van hans heekeren - WaarBenJij.nu

Reisverslag zaterdag 14 juni 2014

Door: Hansies

Blijf op de hoogte en volg hans

15 Juni 2014 | Noorwegen, Gulsvik

Vannacht heeft het gevroren, het water van onze mede kampeerders was weg gelopen. Maar toen wij opstanden was het een stralende warme zon Laat vertrokken eerst naar Bromma naar Robin van de Boogaard oud Collega van Sies die in Bromma woont. Helaas was hij er niet, had een uitstapje naar Trondheim volgens de buurman. Foto's gemaakt nog altijd de oude Robin alles half af, of nog steeds bezig .
Briefje in de brievenbus met twee dropjes en weg waren wij op zoek naar een camping plekje. Een prachtig plekje gevonden een A locatie.
Heerlijk genoten van de ondergaande zon, stonden ook nog twee jonge Duitsers een stelletje. Die gingen helaas weer verder ze moesten nog zo ver en wilde nog zoveel zien. Uit armoe naar binnen i.v.m. de muggen gerummicubt 4-2 voor Sies

• 16 Juni 2014 - 06:56

Marjo Miek:

Lijkt wel hoe zuidelijker jullie komen hoe kouder het wordt !