Reisverslag site pinksterdag zondag 8 juni - Reisverslag uit Åndalsnes, Noorwegen van hans heekeren - WaarBenJij.nu Reisverslag site pinksterdag zondag 8 juni - Reisverslag uit Åndalsnes, Noorwegen van hans heekeren - WaarBenJij.nu

Reisverslag site pinksterdag zondag 8 juni

Door: Hansies

Blijf op de hoogte en volg hans

08 Juni 2014 | Noorwegen, Åndalsnes

Vanmorgen liefdevol gewekt door de zon, hier hebben we de gehele dag plezier van gehad af toe even achter een wolk.
We hebben een prachtige rit gehad vandaag, wat is Noorwegen toch mooi en verschillend van land schap. Dit gedeelte van Noorwegen is totaal verschillend van het noorden. En niet te vergelijken. We hebben nu echt pas watervallen gezien op de weg naar Andalsnes de E136. Je kan hier geen foto's van maken dit moet je echt zelf gezien hebben. Dus pak de koffers en kom hier naar toe. Het was een rustige maar hele mooie dag die uitliep op een regenbui. Konden we ons avond wandeling weer niet maken.
Zo komen we niet aan onze lichaamsbeweging toe.
We komen aan in Andalsnes ligt er een grote heel erg grote cruise boot voor onze camperplaats. Die er weer vandoor ging dus uitgezwaaid die lui en dachten van het uitzicht te gaan genieten toen de regen begon. Na het eten verder plannen gemaakt met de info die we hebben. We gaan nog genoeg zien.