reisverslag donderdag 5 juni 2014 - Reisverslag uit Malvik, Noorwegen van hans heekeren - WaarBenJij.nu reisverslag donderdag 5 juni 2014 - Reisverslag uit Malvik, Noorwegen van hans heekeren - WaarBenJij.nu

reisverslag donderdag 5 juni 2014

Door: Hansies

Blijf op de hoogte en volg hans

05 Juni 2014 | Noorwegen, Malvik

Vandaag was het een 6 dag we wilden vandaag naar Trondheim. een 6 omdat we over de weg 6 moesten rijden. We begonnen vandaag met binnendoor wegentjes en daar na de 6 de zon hebben we de hele dag bij ons gehad. Het was bloedheet in de camper en zelfs met de raam open gereden. Boodschapjes gedaan onderweg. Koekjes van 4 euro voor hans gekocht. Door de holand tunnel gereden een ernstig ongeluk gezien onderweg, in de file gestaan. Eindelijk in Trondheim naar de camping gezocht die er niet was naar een andere camping gegaan.
Een hevige omweers bui in Trondheim gehad. Maar nu staan we op de camping met douche en internet. nog een borrel en een douche en dan naar bed. morgen met de bus naar Trondheim. We slapen in malvik.
Bij het zoeken zijn we weer een paar keer gefotografeerd voor de tol, ben toch benieuwt wat de envelop en hoe hoog hij wordt als we thuis komen.

• 06 Juni 2014 - 07:07

Marjo Miek:

He Hans en Sies,

Jullie komen al weer hard naar beneden !
    Gaan jullie nog naar preikestolen ?

Tandwielleke is klaar komt zo naar jullie !

• 07 Juni 2014 - 12:36

Emile & Riet:

Jeetje, jullie gaan inderdaad hard naar beneden. Zo te zien hebben jullie de Trollenweg en de Adelaarsweg bij het Geirangerfjord niet gehad, Jammer. Maar aan de andere kant denk ik dat jullie al zoveel moois gezien hebben dat je keuzes moet maken. Vraag me nog wel af of de Jostedalbreen (Gletsjer), Flam (met zijn 25 km lange tunnel) en de westkant van de Jotunheimen nog op het programma staan.
    Uiteraard valt er zoveel te zien dat het lastig kiezen wordt.
    Maar ben het met Marjo eens, als je nog een mooie lange klim wilt maken met adembenemend uitzicht, moet je echt de Preikestolen beklimmen. Goede schoenen aan en droog helder weer.
    Het liefst 's morgens heel vroeg vertrekken omdat het anders erg druk is.
    Heenweg ongeveer 2 uur wandelen en dus ook nog even onderweg om terug te komen.
    Lees het wel, en nog heel veel plezier.
    Groeten vanuit een warm Nederland.