reisverslag dinsdag 3 juni 2014 - Reisverslag uit Gillesvåg, Noorwegen van hans heekeren - WaarBenJij.nu reisverslag dinsdag 3 juni 2014 - Reisverslag uit Gillesvåg, Noorwegen van hans heekeren - WaarBenJij.nu

reisverslag dinsdag 3 juni 2014

Door: Hansies

Blijf op de hoogte en volg hans

05 Juni 2014 | Noorwegen, Gillesvåg

Stralende zon heerlijk warm een 10 vandaag. Voor 3 minuten douchen kost dat een munt van 10 kronen (nok). Het fietsen rek gesloopt, ze hebben ons verteld dat het echt 6 meter moet zijn, Dus fietsen eraf en rek eraf. Alles kan niet waar. dat scheelt in overtocht gelden. En we gaan met de boot naar Bode de boot van 19.45. Als eindelijk alles zover is blijkt dat ze nergens naar kijken, heb ik alles voor niks gedaan. De buren Engelse met een camper van 6.30 zeiden gewoon 6 meter oké.
Koten boot 736 nok we varen er ongeveer 3uur en 15 minuten over.
dus aankomst rond 11.45.We hebben vandaag een lambal dag, koken in de keuken van de camping eten nog lekker in het zonnetje en dan op naar e boot. We moeten nog een 1.5 uur wachten . Maar er staan al mensen te wachten vanaf 13.00 uur De Engelse die we op de boot hebben leren kennen, rijden met ons me voor een vrije slaap plaats. Onderweg gestopt en jawel rendieren Sies helemaal lyrisch foto's maken. Uiteindelik plaats gevonden 100 meter van het water in een fjrd en om 01.00 naar bed.
Wel nog even de fietsen erop gezet met rek.