reisverslag zondag 31 mei 2014 - Reisverslag uit Skibotn, Noorwegen van hans heekeren - WaarBenJij.nu reisverslag zondag 31 mei 2014 - Reisverslag uit Skibotn, Noorwegen van hans heekeren - WaarBenJij.nu

reisverslag zondag 31 mei 2014

Blijf op de hoogte en volg hans

02 Juni 2014 | Noorwegen, Skibotn

Vanmorgen sliep Sies lekker uit, heeft nog erg veel last van haar schouder. Heeft gelukkig genoeg medicatie bij zich om de pijn te verzachten. Hans maakte de verslagen af en zette koffie. De Russische was ton gevuld met was. Het weer was vandaag bewolkt, de zon die ons overal volgde bleek te zijn verdwenen. Om 13.00 waren we weer klaar om nog een paar km te maken. We hadden twee stops een om rond te kijken en een voor de picknick in de haven. We vonden een plekje bij een natuur reservaat. We zijn er nog savonds ingelopen maar er waren geen paden en door de bomen was geen door komen aan . Dus rechts omkeert gemaakt en aan het rummikub geslagen met 14 stenen. Eindstand 2-1 voor Hans. Sies vroeg naar bed vanwege haar arm hans nog een filmpje gekeken. Dus niet had de films niet goed opgeslagen op de stick. De hele nacht heeft het gemiezerd.