reisverslag donderdag 29 mei 2014 - Reisverslag uit Lakselv, Noorwegen van hans heekeren - WaarBenJij.nu reisverslag donderdag 29 mei 2014 - Reisverslag uit Lakselv, Noorwegen van hans heekeren - WaarBenJij.nu

reisverslag donderdag 29 mei 2014

Door: hansies

Blijf op de hoogte en volg hans

31 Mei 2014 | Noorwegen, Lakselv

We stonden om half een op deze dag na de lange nacht van gisteren. Onze buren zijn weg we hebben het rijk alleen, wat een rust. Ongelooflijk zee aan de ene zijde en aan de andere kant natuurgebied rotsen en heide en licht glooiend land. Half drie aangereden, de zelfde weg terug zo'n 120 km. De weg terug weer ongelooflijk mooi met al die sneeuw en zon rond om ons heen. Onderweg op een snow mobiel gezeten. We vragen ons af wat al die auto's langs de weg doen, we zien geen mensen nog huizen. Hans baalt dat hij zijn skis vergeten is.
Onderweg bij borser een grote canyon gezien met een een wild water stroom erin zou ik best wel even met de kano door willen. maar helaas ook niet bij me. Stukje verder gereden en gezocht nar een plekje voor de nacht met zon. Gevonden aan het water de fjord Olderfjord. Een weid uitzicht met op de achtergrond bergen met sneeuw bedekt. De zon blijft weer fel stralen ook al is 12 uur s'nachts. Lekker lang buiten gezeten in het stoeltje genietend van het uitzicht. verrekijker er bij om alles te duiden. Nog een heerlijke wandeling gemaakt en toen naar bed.
je kunt hier 24 uur genieten van alle sporten die je doet, om 24.00 uur ging iemand zijn boot te water laten? Elk huis heeft bijna een camper een auto sneeuwscooter en een boot.