reisverslag zaterdag 24 mei 29graden - Reisverslag uit Kuivaniemi, Finland van hans heekeren - WaarBenJij.nu reisverslag zaterdag 24 mei 29graden - Reisverslag uit Kuivaniemi, Finland van hans heekeren - WaarBenJij.nu

reisverslag zaterdag 24 mei 29graden

Door: hans en sies

Blijf op de hoogte en volg hans

25 Mei 2014 | Finland, Kuivaniemi

Besloten om de reis naar Rovaniemi niet via de Russische grens te vervolgen maar naar de Botnische golf te gaan en vandaar omhoog. vandaag worden er km gemaakt want Finland is groot en lang. Weer een tank van 90 euro erin gekieperd. Maar de tank is vol we kunnen er weer tegen aan. Hopen dat het vervelende inhouden van de motor stopt.
Als we eindelijk bij de kust aan komen willen we een mooi plekje aan de zee natuurlijk. Maar hier is alles anders de meeste huizen liggen aan zee en zijn private. We vinden geen plekje met zee zicht en slapen uiteindelijk in het dorp kuivaniemi bij de kerk en alweer bij de begraafplaats. 's Avond een wandeling gemaakt en om 12 uur naar bed, het lijkt nog steeds 8 uur qua licht

• 27 Mei 2014 - 07:01

Marjo Miek: