Reisverslag donderdag 22 mei 2014 - Reisverslag uit Punkaharju, Finland van hans heekeren - WaarBenJij.nu Reisverslag donderdag 22 mei 2014 - Reisverslag uit Punkaharju, Finland van hans heekeren - WaarBenJij.nu

Reisverslag donderdag 22 mei 2014

Blijf op de hoogte en volg hans

22 Mei 2014 | Finland, Punkaharju

Van de vrije plaats vertrokken langs de Russische grens. Onderweg een sculpturen park gezien, de beelden hadden allemaal posities van yoga houdingen. Hierna getankt met pasje, je moest ingeven hoeveel je wilde tanken qua financiën en dan pas kon je voor dit bedrag tanken. Naar een camping gereden waar we alles weer op de site hebben gezet van de afgelopen dagen en zijn de was gaan doen en heerlijk gedoucht. Dus vandaag een heerlijke rustdag. We gaan niet veel doen dan genieten van de zon.

• 22 Mei 2014 - 20:48

Marjo Miek:

Dat vooraf betalen bij het tanken zie je steeds meer. Lastig als je het verbruik wil bijhouden. Hebben dit tijdens onze reizen ook al vaak meegemaakt. Ik baal daar altijd weer van maar ja met al die mensen die wegrijden zonder te betalen zul je dit steeds vaker tegen gaan komen.

Geniet ervan

Doei M&M