Reisverslag vrijdag 16 mei - Reisverslag uit Kallaste, Estland van hans heekeren - WaarBenJij.nu Reisverslag vrijdag 16 mei - Reisverslag uit Kallaste, Estland van hans heekeren - WaarBenJij.nu

Reisverslag vrijdag 16 mei

Door: hans en sies

Blijf op de hoogte en volg hans

16 Mei 2014 | Estland, Kallaste

Vandaag gaan we weer een grens over naar Estland. kleuren van de vlag van boven naar beneden zijn blauw zwart wit.
Waar we gister veel op gereden hadden begint vandaag de dag ook weer mee een onverharde weg. Lijkt dan net of je rimboe in gaat maar niets is minder waar het is een weg om van A naar B te geraken.
Eindelijk de koelkast doet het weer op 12 volt, helaas niet voor lang, bij de eerste stop stopt hij er weer mee. Het eerste hertje in de natuur gezien, stond op de weg keek ons aan en vluchtte weg, zou ik ook doen!
Dus geen hert op de BBQ vanavond. We zijn op weg naar het hoogste punt van de baltissen staten. We liepen 521 treden op en zagen door het goede weer waarin wij en ook jullie lazen wij, een heel stuk Rusland inkijken. het volgende was een motor museum en ja wel hoor een Russische BMW zo een die Ben wil hebben. je kan ze halen in Rusland. Dit gebied is super mooi veel bos meertjes moerassen hoogte verschillen en slingerende wegen. Aangekomen in het plaatsje voru waar we lunchten en houten huizen bekeken. Vanher uit naar Tortu tweede grote stad van Estland een studenten stad met leuke terrassen, hier rond gelopen. waarna we besloten om een camping te bezoeken voorbij Kallaste. Alweer een privé camping met sauna en een heerlijke douche, dit was weer even genieten.Een zand strand met een rustig meer voor de deur en Hans deed pannenkoeken bakken. 's Avonds weer de verslagen in typen.

• 16 Mei 2014 - 23:17

Ben:

Hoi Sies en Hans
    Maar goed dat jij erbij bent.
    Jammer dat het niks is gelukkig wel een mooie nep Bmw......... Gezien. Heb je hem achter de camper vastgebonden of gaan we nog een keer terug? Met zijspan neem ik aan anders laat maar.

Wat koken betreft blijft Hans mooi in het ritme van Nederland lekker strooppannekoeken.

Groetjes Ben

• 20 Mei 2014 - 21:16

Britt:

Klinkt goed!!! Ik mis de pannenkoeken nu al....

Kus