reisverslag maandag - Reisverslag uit Poznań, Polen van hans heekeren - WaarBenJij.nu reisverslag maandag - Reisverslag uit Poznań, Polen van hans heekeren - WaarBenJij.nu

reisverslag maandag

Door: sies en hans

Blijf op de hoogte en volg hans

05 Mei 2014 | Polen, Poznań

We lagen er vroeg in voor ons doen 23.15. En zaten om 8.30 weer aan de koffie. heerlijk gewandeld in de tuin met onze eigen tulpen. Zijn helmstedt in gereden en hebben daar een heerlijk ontbijt genuttigd. rond gelopen in de altstad. maar geen betoverend stadje.
Na getankt te hebben zijn we naar magdeburg gereden een typische stad die nog doet denken aan oost en west. En dan meer aan het Oost duitsland, maar wel heerlijke aardbeien gescoort, die we later hebben opgegeten bij de rivier de elbe. tevens nog een cadotje voor Sies gekocht een echte toeter voor op haar fiets. Daarna vertrokken naar Poznan (Polen). bij de grens zijn we niet meer op de snelweg te vinden en rijden we binnen door. De grootste mand (basket) van riet gezien staat in het guinness book record. We staan nu met ons campeertje op de camping en kunnen met het internet alles bij werken ben benieuwt of we het vol houden.

• 05 Mei 2014 - 23:08

Ilse:

Waar blijven de foto's :-D

• 05 Mei 2014 - 23:37

Marjo Miek:

He Hans en Sies,

zie dat jullie deze website al aardig onder de knie krijgen. Leuk om te lezen. Er kijken meer mensen dan jullie misschien denken. Houd de teller stand hierlangs maar in de gaten !

Poznan, doet me weer denken aan het werk. Ten zuiden van deze stad staat een zusterbedrijf van Bolsius. Hier werken meer als 1000 Polen aan jullie toekomstige kerstkaarsjes !. Nog veel plezier en geniet ervan. Het feest is nu echt begonnen.

Nu naar bed; morgen weer vroeg op om naar Bolsius Boxmeer te gaan !

• 06 Mei 2014 - 08:01

B&B:

Ha die Hans en Sies,

Mooi dat jullie goed vertrokken zijn en al richting Polen koersen. Leuk om jullie onderneming zo te kunnen volgen. Sies je kun nu weer lekker toeterend door Polen fietsen. Mooi cadootje Hans, toch nog gel....? Veel plezier en we zijn benieuwd naar jullie avonturen.

Groeten,
    Ben en brigitte

• 06 Mei 2014 - 08:08

Ben:

Hoi Hans en Sies,

Via de mail van Brigitte kan ik jullie mooi volgen. Ziet er goed uit . Ben ook blij te horen dat jullie voldoende fruit eten en tot nu toe geen verhalen over buitensporige bierconsumptie of extra proportioneel veel vlees. Was wel heel gezellig.
    Groetjes B

• 06 Mei 2014 - 09:13

Britt:

Hoi Pap en Sies,

Klinkt leuk allemaal!! Fijn dat jullie genieten, Sies ik hoop dat Papa je goed in de watten heeft gelegd voor je verjaardag. Hoe is het weer daar? Hier gaat alles goed, another day at the office (stage)... Veel plezier samen en ik ben benieuwd naar jullie volgende verslag.

Liefs,

Britt